3. června 2013

Budějovický majáles 2013: Čtvrtek

Den čtvrtý, čtvrtek. Den, na který jsem se těšila snad nejvíc ze všech. Hlavně asi kvůli Martinovo výstavě, měla jsem šanci být u instalace samotný výstavy v Alšově jihočeské galerii (já vím, asi to takový terno není, ale já z toho měla neodůvodnitelnou radost) a taky příležitost se s Martinem osobně setkat. Jsem jeho fanouškem už delší dobu, takže to pro mě byl svým způsobem zážitek. Na druhou stranu, nějaký podíl jsem na jeho návštěvě Budějc taky měla (nojo, malinko neskromné přiznání, ale udělám si radost). A on i ten večer byl fajn. Strong Coffee potěší vždycky a Mydy Rabycad byl moc příjemné překvapení, vážně doporučuju. A Nano? Těm asi nikdy na chuť nikdy nepřijdu...


AUTORSKÉ ČTENÍ IRENY DOUSKOVÉ, VERNISÁŽ VÝSTAVY MARTINA FALTEJSKA, STRONG COFFEE, MYDY RABYCAD A NANO VE SLÁVII


















Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...