18. května 2015

Kristiánovo první

Ani nevím, jestli jsem se vám zmiňovala o Kristiánovi. Kristián je můj novej chlapák. Tedy, rozumějte foťák. Je to stařičký Zenit E. Původně jsem po bazarech koukala jen na objektiv Helios, ale časem jsem si řekla, že mít k němu i to tělo vlastně vůbec nebude na škodu. Zatím jsem na něj odfotila jeden film. Přeci jenom jsme se s Kristiánem potřebovali seznámit, trochu se oťukat. Ze začátku to s ním nebylo vůbec jednoduchý, to vám teda povim. Povětšinou to jsou takový cvaky, chvátala jsem, abych už ten film odfotila. Byla jsem hrozně zvědavá a docela jsem se bála, aby expozimetr správně fungoval. Všechno funguje jak má. A taky musím říct, že fotografování tímhle starým foťákem mi přinášelo mnohem větší radost než v poslední době s digitálním Bohoušem. Má to zkrátka svoje kouzlo. Fakt.


















Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...