2. února 2015

Vyfoť labuť!

Minulou sobotu jsem si vyzkoušela, jaké je to fotit balet. Jihočeské divadlo totiž vyhlásilo fotosoutěž, kdy každý zaregistrovaný zájemce mohl na 40 minut fotit zkoušku baletu. Následně pak vybere tři fotky, se kterými soutěží o postup do finále. Do finále se dostanu čtyři fotografové. Ti pak během února a března fotografují zkoušky Labutího jezera, v šatnách a v zákulisí a z těchto fotek jim bude udělaná výstava na náměstí a tak dále a tak dále. No neni to skvělý? Pro mě byla zajímavá už jen ta možnost jít se podívat na zkoušku a zkusit si tuhle "fotodisciplínu" se kterou jsem ještě neměla tu čest. Nakonec se přihlásilo celých 76 fotografů! V jedné skupině tedy bylo asi 25 lidí. A když všichni spustili cvakání, zvláště v momentě zvedačky nebo nějaké piruety, byl to vskutku vtipný rachot. Při odchodu z divadla jsem ale nebyla z fotek zrovna dvakrát nadšená, řekla bych až zklamaná. Celý týden jsem si představovala, že si odnesu úplně jiné fotky. Doma po nějakým tom promazání a lehkých úpravách jsem už tak zklamaná nebyla, ale výsledek není takový, jaký jsem si představovala. Takže ve finále to osciluje mezi tím co jsem chtěla a tím, co jsem si myslela, že si nesu na kartě domů.

Co myslíte, který tři z následujících fotek jsem vybrala?









Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...