12. ledna 2015

Midnight madness čtvrťáků gymnázia Česká

Druhý maturák, který jsem tuhle sezónu absolvovala s foťákem. Byl to čtvrťák Gymnázia Česká, už jste tu mohli vidět jejich tablo. A vlastně, asi mám ve finále ty maturáky docela ráda. Žádné jiné akce prostě nemívaj takovou atmosféru, jako tyhle plesy. Hrozně ráda (obzvlášť tady v Metropolu) sedávám na balkóně a jen poslouchám kapelu a pozoruju lidi na parketu. Jakoby mě nikdo neviděl, ale já viděla všechny ostatní. A vždycky mě přitom přepadne taková nostagická nálada.

Jó a jestli vás maturák teprve čeká, určitě doporučuju Divadelníky na jedničku. Je to přesně taková ta tečka, co skvěle vyzdvihne téma a atmosféru plesu zas o něco výš.




























P.S. Jsem hrozně nestálá, ale zas se vracím k nadpisům. Je to praktičtější.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...