23. ledna 2015

Ani-Muk

V říjnu jsem měla tu čest spolupracovat s holkama, které rozjíždí u nás poměrně neotřelý projekt s balíčkem kreativních her pro děti. Ve zkratce jde o krabičky, které obsahují tři různé kreativně výtvarné činnosti a které vám po objednání přijdou jednou za měsíc až domů. Já jsem s dětmi fotila fotky pro jejich web. Upřímně řečeno, těch dětí jsem se před začátkem trochu bála, pedagogickým talentem zrovna neoplývám, tudíž s těmito tvory ani neumím moc zacházet a už vůbec netuším, jak s nimi mluvit. Navzdory tomu všemu vše dopadlo dobře. Žádné z dětí si neodneslo trauma, nýbrž všichni kindrvejce. A mně to všechno přišlo takový roztomilý, nejradši bych si se všema těma pírkama a chlupatýma drátkama hrála já sama.

Prostě mrkněte na jejich web, lajkujte facebook a obejdnávejte Ani-Muk!













Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...